Kızlar daha 45 günlük ve burnu akıyor geceden beri ateşi yok ama çok endişeliyim ben ve kreşe giden ablası hastaydık ona da bulaştı sanırım bizimki hafif geçiyor, hemen doktora gitmeli miyim bu kadar küçükken ilaç veriyorlar mı, evde atlatan oldu mu bu kader küçğk aylarda 😢