busra2175 Mcan bazı doktorlar bebek doğum kilosunu yakaladıktan sonra uyandırmaya gerek olmadığını söylüyor yani yaklaşık 10-15.günden sonra, dert etmeyin o yüzden
hilalll2 Mcan yeni doğum yaptığın için normal uyuyup kalman ister istemez hala çok yorgun vücudun ama dikkat et daha çok küçük
hilalll2 pink9 benimde meme reddi vardı 2 gün sonra 3 aylık olacak iki hafta da 200 gr anca almıştı bende görüyorum hep en az 120 cc içiyo başkalarının çocuğu bende sütüm az diye mama vereyim dedim benşm bebeğimde günde zorla bi kez taş çatlasın 60 cc içiyo ama bi doktorda bebek aç olsa ağlar durduramazsın doyuyo demek ki zorlama demişti. Her bebeğin gelişimi miğde kapasitesi farklı bende çok takmamaya başladım bu sefer düzeldi sende çok takma emin ol o zaman hayat ikinizde daha kolay oluyo sen huzurlu olunca bebekte huzurlu oluyo
melike_54 pink9 Benim bebeğimde 3 aylık 15 günlük 5800 gram dı diğer ayına göre 650 gram almış dedi doktorumuz bana göre de az geldi kilosu ama doktora göre gayet güzel dedi bende artık geceleri onun uyanmasını bekliyorum çünkü derin uykudayken ağzını açmadığı için emmiyordu anlıyorum ne zaman mıkırdanırsa o zaman emziriyorum 22.30 23.00 civarı sağdıgım sütü veriyorum biberonla sonra uykuya geçiyor gece 4 gibi hareketleniyor o zaman emziriyorum uyumaya devam ediyor 7 gibi bi daha emziriyorum bizim doktorumuzda hala 2 saatte bir kalkıp emzirelim dedi de çocuk uyuyor ve toksa emmiyorsa zorlamıyorum yani
pink9 melike_54 valla bılmıyorum kıloya takmış durumdayım gece ılk uykusundan sonra dört sata sonra kaldırdım sonra zaten kendısı uyanıyor ıkı saat sonra falan normalde 6 saat uyumasına ızın verıyordum bıraz kılosu artana kadar sanırım böyle devam edecegım Hangı bıberonla verıyosunuz sadece anne sütü mü
mavidomatess melike_54 meraba 23.00dan dörde kadar olan sürede çocuğun uyumasına izin veriyorum demişsiniz ya benim memelerim aşırı şişmiş oluyır tazyiklenmiş oluyır. Beş saat uyusada zaten yine uykulu oluyor doğru düzgünde emmiyor. Yine şiş kalıyor. Siz o sürede sağıyor muusnuz nasıl yapıyorsunuz
ciceksincicek tubitas benim bebeğim gündüz uyumuyor kıpır kıpır gece de bir kaç saat uyuyor biz de de anne sütü sarılığı var artık yoruldum çocuğun uykusunu bölmek istemiyorum zaten zor dalıyor kötü mü ediyorum bilmiyorum elimden geldiğince gündüz sık emziriyorum
tubitas ciceksincicek ciceksincicek kaç aylık bilmiyorum ama 4 aylıktan bildiriyorum hepsini yaşadım asla uykusundan da uyandırmadım şükür bebişimde hiç problem yok kilosu da gayet iyi ilerliyor 🧿. Şu an bile mesela gündüz tilki gibi uykusu o sebeple ben de gece dokunmuyorum 12 gibi en son daldıysa bi uyanıyoruz saat 5 o da uykusunu almış oluyor ben de dinlenmiş oluyorum sonra saat başı uyanıyor emiyor v.s yani biraz da bebek nasıl istiyorsa o olmalı diye düşünüyorum
zeynep1122zz Mcan bende aynı şekilde yaşadım. Bebeğinizde sarılık yoksa kilo alımı iyiyse dert etmeyin. Sık sık yaşanması sadece sütünüzü etkiler. Çünkü gece emzirmesi sütü artırıyor 🙏 30 günlük olduğumuzda doktorumuz bebegi kendi kendine bıraki uyandırma demisti
UrbanMom Mcan bir sey olmaz benim uykum cok ağır, cocugu kac kez ağlarken duymadım yanımda kim varsa o uyandırdı. Tabi siz yine de 2 saatte bir kuralına uyun ama bir kereden bir sey olmaz. Olsa kac kere kalkamayıp uyuyakaldığım bebeğime olurdu.
vety Acıkan Bebek ağlıyor inanın birde 16 günlük benim de bebeğim 16 günden sonra sarılık olmaz bazen 3 saat bezen 4 saat olacak uyku süresi hatta sürekli bebeği uykusundan uyandırıp emzirmek de uyku kalitesini etkiliyor bence aynı gün doğum yapmışız bu arada sanırım
kbrayksel Mcan Bana hemşire bebek acıkınca uyanır zaten demişti. Ben hiç saat falan kurmadım ne zaman uyanırsa o zaman besledim. 2 aylıkken falan 6 saat deliksiz uyuduğunu iyi biliyorum.
mavidomatess kbrayksel 6 saat ylnydg dört -beş saat uyuduğunda göğüsleriniz sizinde çok şişmiş oluyor mu? Benim çok şişiyor ve tazyikleniyor. Siz sağma falan yapıyor musnuz?
ciceksincicek tubitas Allah razı olsun uzamış sarılık var o yüzden korkuyorum biraz ama uykusundan da artık etmek istemiyorum
tubitas ciceksincicek benimkinin uzamış sarılığı 3 ay sürdü korkma hareketleri canlı ise iştahı yerindeyse uyanmasa da olur ama içine sinmezse gece 3 gibi 5 gibi 2 saatte bir besle
ciceksincicek tubitas gayet yerin de gündüz uyumuyor gece de artık gündüzün yorgunluğu ile 3,4 saat uyuyor gene emziriyorum tabi bakalım bizim ki ne kadar sürecek
melike_54 pink9 Takmayın bu kadar çevre etkeni çok benim de kilo mu almıyor niye böyle diye 35 gün arayla elitimle doğum yaptım onun bebeği 4 aylık o biraz daha toplu ve çok emen bir bebek banada neden onun gibi değil diye sürekli bir aktarma geliyor ama o öyle bi bebek benim kızım böyle bir bebek napalım takmayın yani ayımıza göre gayet iyi kilosu prematüre doğdu bide benim kızım. Sadece anne sütü alıyor suan philips avent kullanıyorum 1 numara ucuda
pink9 melike_54 haklısınız çevre baskısı ıllakı oluyor Bn her gun 30 ya da 60 cc mama da verıyorum Belkı bu ay kılo alır dıye Pekı meme reddı yapmadı demı ya benım elımde de wee baby bıberon var onla bır lere denedım mamayı çok güzel ıctı sonra korkumdan meme reddı yapar dıye kaşık bıberonla verıyorum gerı
glnrk Mcan hiçbir şey olmaz. Benim kızım o zamanken netedeuse 4 saati buluyordu. Senin gibi benfe birkaç kez uyuyakaldım. Doktor aç olsa uyuyamaz artık demişti. Alarmları arttırın çok sık olmadığı sürece bir şey olmaz
melike_54 pink9 Meme reddi yaşadım ama biberondan sebeb değil atak haftasındaki meme reddini yaşadım hatta arada gene yaşatıyor ben biberonu gece uykusuna girsin karnı doysun diye veriyorum gün içinde yaptığım sağımları içiriyorum. 7 gün yoğunbakımda kaldı kızım orda da wee babynin biberonu ve emziğini kullanmışlar ama eve geldiğinde philispse de alıştı sorun yaşamadım.Mamayı doktorunuz mu önerdi