Mcan Kızlar merhaba 16 gün önce doğum yaptım bugün uyuyakalmışım bebeğimde uyanmamış 6 saat emzirmedim gece boyu sabaha karşı uyandı alarm kurdum ama çalmamış anlamadım yada kapattım mı uykulu haldeyken bilmiyorum sarılığı yok çok şükür kilo alımı falan normalde gayet güzel vicdan azabı çekiyorum daha 16 günlük bişey olurmu? Sizler geceleri ne sıklıkla beslıyorsunuz?
benencokanneolmayisevdim Mcan 1 kereden bir şey olmaz ama olmaz yani daha 16 günlük 2 saate bir emmesi lazım anında şekeri düşer sarılık olur dikkat et
mavideniz96 Mcan hiç bir şey olmaz nolcak. Dert etmeyin bu gece uyumak istemiş 😂❤️ sarılık olur demişler de abartmasınlar 16 günlük olmuş çocuk bu saatten sonra sarılık olmaz. Ben kaç defa öyle uyuyakaldım oğlum da gece uyanmamıştı 5-6 saat hiç de bir şey olmadı herkes çok abartıyor
kazedook Mcan stres olmayın sütünüz etkilenmesin bi sıkıntı olmaz ben de uyumustum 6-7 saat kadar üstelik cok hafif sarılığı vardı bi problem olmadı. Bu gece dinlenmişsiniz diyelim uyku da lazım cünkü
zynpdgs Bir kereden biseh olmaz ama bebeğin küçük o kadar süre aç kalması iyi değil sarılık geçirebilir 3 saate bir kur gece alarmını
gzd_nhr Mcan yorgunluk o kadar normal ki ben normalde uykuya düşkün değilim ama gece gercekten zor oluyor kalkması ben kucağımda uyuyakalmışım gecen gün vicdan azabı yaşadım ya üzerine yatsaydım diye Allah korusun
Mcan mavideniz96 ayyy ne bileyim ilk tecrübem de değil aslında 2. Çocuğum ama eş dostta ısrarla korkutunca
zynpdgs Mcan vla benimki sarılık geçirdiği için ilk iki ay ful alarm kuruyordum hatta bir k3resinde bende çok uykusuzdum kapatmıştım 4 saat üstünden geçmişti kalktım ağladım resmen bişey oldu diye ama çok şükür geçti bizde insanız yoruluyoruz olabilir böyle şeyler
Mcan kazedook annemde gün içinde çok açma saatleri emzir dedi gün içinde de sürekli emiyor şükür sıkıntımız yok evet gerçekten dinlendik 😇
Mcan zynpdgs benimde uykum hafiftir aslında büyük oğlum 5 yaşında onun öksürüğüne hemen uyandım mesela ama nasıl olmuş alarmı duymamışım bilmiyorum çok üzüldüm bukadar uyuduğum için
Mcan gzd_nhr ayyy annem vardı 10 gündür yanımda ilk zamanlar çok zor gerçekten bende kaç kere uyuyordum emzirrken annem seslendi
mirayuc Mcan sarılık falan olmaz kilo alımıda iyiyse hiç bir şey olmaz zaten çok acıksaydı ortalığı ayağa kaldırırdı komşular bile uyanırdı yani hiç üzülme 🤍
ay_adengunes Mcan bende uyuya kalmıştım 5-6 saat 🤭 hiçte bir şey olmadı, sen alarmını 2-3 saatte bire kur canım. Daha çok küçük şekeri düşebilir
fairytale07 Bebeğiniz size dinlenme fırsatı vermiş bugün. Acıksa kalkardı zaten kendinizi kötü hissetmeyin, gayet normal şeyler bunlar. Bir süre sonra saat başı emzirme olayı bitiyor bebeğin uyandıkça emziriyorsun 🌸
seyma0661 Mcan bir kereden bişey olmaz herkesin başına gelebilir bundan sonra daha dikkatli olursunuz sıkmayın canınızı 🫶