Bu hafta (1 hafta) öğretmenimiz yok neymiş seminer varmış (geçen haftada 2 gün semineri vardı okul yoktu) diğer hafta okula gidecek çocuk 3 gün gidip tekrar 10 gün hem ara tatil hem bayram tatili yapacak. Eee ? Bu çocuk ne zaman eğitim alacak. Burda sisteme tepkiliyim. Artık seminerler bir işe yaramıyor idealist olmayn öğretmen ders işlemiyor öğretmenimiz kendi ağzıyla diyor akademik olarak bir şey yapmadım ama yapıcaz çok yoğun geçecek dedi ama hiçbir şey yapmaya başladı. Bu durum normal mi