birtutamorgu
Ben evlenip başka şehre geldim. Ailem şehir dışında. Burada arkadaşım yok. Eşim beni yalnız bırakmamak için buluşmaz arkadaşlarıyla. Çok nadirdir görüştüğü. Kv çağırır sürekli zaten yakın oturuyoruz. Sağolsun görümcem, eltim hiç davet etmez. Hep ben çağırayım isterler bende o yüzden bıraktım çağırmayı. Baktım ben çağırmayınca çağıran yok, oturuyorum mis gibi evimde. Hafta içi evdeyiz hep, hafta sonu dışarı çıkarız bi gezmeye eşimle.