birtutamorgu Arkadaşlarımızı ağırlamayı çok severiz, hele ki bebek olduktan sonra bebeklerle dışarda rahat olmuyor diye genelde herkes biz de toplanıyor. Yeni yıl filan gibi özel günlerde de aşırı severim sofra hazırlayıp, kalabalık olmayı. Henüz bekar olan arkadaşlarımız da var, onlarda yakınlarda ise mutlaka arayıp uğrayıp bir kahve içerler sık sık. Benim ailemle aynı şehirde değiliz burada annem babam dışında akrabam yok. Eşimin ailesi ve birkaç akrabası burada arada onları da ağırlıyoruz tabii ama açıkçası bana zulüm oluyor, çok fazla beklentileri oluyor yemek içmek ikram konusunda, hazır alınana laf ediyorlar ve yine temizlik konusunda da her deliğe girip teftiş ediyorlar resmen, evde kiler odası gibi bir şey var küçük ıvır zıvır konan geldiğinde orayı bile açıp karıştırıyor kayınvalidem. Bir kez akşam yemeğe geldiklerinde yemeğim fırında idi mesela pişmek üzere idi, nasıl hazır olmadan bizi çağırırsın diye evi başıma yıkıyorlardı, sanırı yılbaşı idi geçen sene zehir ettiler bu yüzden gecemizi 🤣 Yani genel olarak misafirine bağlı da değişiyor bence sevip sevmemek, benim ailem ya da sevdiğim arkadaşlarım benden ne ikram beklerler, ne evin dağınıklığına filan laf ederler o şekilde misafiri çok severim.
Pazar günleri de ekstra bir şey olmadıkça eşim, oğlum, ben illa ki bir plan yapar bir yerlere çıkarız. Ya kahvaltı, ya avm, havaya bağlı piknik gibi,