Oğlumda öyle 23.5 aylik
Abisine ismiyle seslenir
Anne baba dede teyze hala karga leylek seni yiycem kargo
Suya hala hiiii der mesela
Sarı renk olarak söyler
Gel gel gel
Verme alma amaaaa der
İsmimi söyler babasının ismini söyler yani var bı kaç bişey daha ama ergo terpistte alıyoruz normal dedi bize konuşma üzerine değil ergo burada soyliyimde yani normal bence . İlk oğlum ikili kelimeleri çöktü ama bunun yok 😁