tazeanne1301 dilektepeli bebepim 47 günlük ve 6 gündür 2. Ay yani 8. Hafta atağı yaşıyoruz asla uyumuyor bu gün öğlen 4.30 da kalktı ve 12 ye kadar asla uyumadı çığlık kıyamet evde delireceğim artık desteksizim çok yoruldum
twinmom5450 dilektepeli ikiz bebeklerim 6.5 aylık doğduğundan beri gece 2 saatte bir mama veriyordum sonra 3 saat oldu şuan 5 saat gibi gece de 1 yada maks 2 rüya beslenmesi yapıyorum hiç uyanmadan kaka yoksa gece beş değiştirmiyorum
gizemtemel dilektepeli malesef ki oyle suan 4 saate cıktik ama bikac gundur 3 4 saatte bir uyaniyo gunduz fazla uyuyosa gece anami agltiyo 😂 alistik alistikkkk
beyzaarc dilektepeli bebeğim 4 aylık 2aylıkken gece beslenip uykusuna devam etmeye başladı kaka yapmadığı sürece bezini değiştirmiyorum gece gaz da çıkarmıyor hala 2 max 3 saatte mama içmek için kalkıyor
sudekaplan06 dilektepeli en yenisi benim herhalde 17 günlüğüz bazen çok güzel uyurken bazende uykuya geçmekte zorlanıyor ve az uyuyor bizim şuan en büyük sorunumuz gaz problemi
hellomy99 dilektepeli benimki de uyanmıyor bende bunu merak ediyorum beş altı saat uyuyor geceleri uyandırsam mı uyandırmasam mı diye kararsız kalıyorum hep bıraksam daha da uyur
pink9 mira_c nasıl yani sadece mama ıcın sız mı kaldırıyorsunuz gerı mı uyuyor altı açılınca da mı uyanmıyor Pekı oda gündüz aydınlık mı
mira_c dilektepeli 3 aylık rüya öğünü yapıyorum uyanmadan mamasını içiyorum ve gece gündüz ayrımını biliyor galiba geceleri hep uzun uyuyor 2 aydır
Marianne dilektepeli geceleri uyurum. Gündüz uyumam. 3-3,5 saat şu an en uzun uykusu. Gece besle, bezini değiştir, gazını çıkar derken 1 saat zaman gidiyor. Siz nasıl yapıyorsunuz?
dilektepeli mira_c bende bunu deniyorum ama altını değiştiriyorum 2 aaat arayla gece uyandığında bu yanlış galiba Buda uykusunu açılıyor
mira_c dilektepeli evet kakasını yapmadıysa değiştirmiyorum ben birde babasına bırakıp uyuyorum ilk gece beslenmesini babası veriyor sanırım emzirmemenin tek güzel yanı bu
sweetbabyyy dilektepeli neden 2 saatte bir değiştiyorsunuz bez çok dolu değilse kaka yoksa, sızıntı yoksa değiştirmenize gerek yok. Gündüz de gece de
mira_c dilektepeli 10 gün önce bıraktım tam 3 aylık olduğunda benim ilk bebeğim yoğun bakımda yattı 5 ay sağım yaptım bu bebeğim de kilosu düşük doğdu emziremedim sağmaklada süt azaldı bıraktım o yüzden
hellomy99 tazeanne1301 sadece bir haftada sürecek hep böyle düşünün atak haftalarında kendimi hep böyle motive ettim işe yarıyor
irem00001 tazeanne1301 fön makinesini açmayı denediniz mi iyi gelebilir gazının en fazla olduğu hafta olduğu için gaz uyandırıyordur belki benim bebeğimin öyleydi akşam 4.5 5 te bir başlardı ağlamaya 8 9 a kadar feryat figan geçicek ama çok zor sizi çok iyi anlıyorum.Eğer uyumuyorsa banyo yaptirin 2 dk rahatlar fönle de ben biraz kuruladiktan sonra ısıtıyordum sıcak iyi geliyor.Bir de karnını sıcak tutmak iyi geliyor.
tazeanne1301 dilektepeli evet evet benimkide akşam üstü 4 5 civarı başlıyor gece 12 1 e kadar ne yapsam olmuyor
zynpdgs Marianne gece yatırmadan önce altını değiştir artık gece değiştirme sabaha kadar biseh olmaz ki yani kakasını yapıp tasirmadiktan sonra gece uykusunu bolmene gerek yok hem öyle daha huzursuz olur bebekler için beslenme kadar uykuda çok önemli canım
suheyla92 Marianne gece hic bez degistirmedim ben oglum 2 yasinda hala degistirmem. Eger tasma yasiyorsaniz geceleri prima premium care kullanabilirsiniz bizim gece bezi odur. Gece gazini da cikarmazdim emzirir koyardim yerine ya da yanmda yatarken emzirirdim beraber uyurduk. Yoksa uyanıklık suresi cok uzuyor gece uykusu mümkünse bolunmemeli ne bizim ne bebeklerin