Bebeğim 2.5 aylık. Geçen hafta 4 gün rsv’den dolayı hastanede yattık. Bebeğim normalde gündüzleri çok uyumasa da geceleri emzirme sonrası yatağına koyduğumda piş piş sesi ile kendi kendine uyuyordu. Hastaneden çıktığımızdan beri atak mı denk geldi yoksa hastane süreci ile mi alakalı bilmiyorum ama asla uyumuyor. Gündüzleri sürekli kucak istiyo indirdiğim an çığlık kıyamet artık belim koputo ağrıdan. Uyku zaten mümkün değil. Gece de asla uyumuyo. Kucakta dalıyo yatağa yatırdığım an uyanıyor. Saatlerdir uyut yatır uyansın, tekrar al tekrar uyut döngüsündeyim deliricem artık uykusuzluktan imdat ya. Emzik de almıyo zorla veriyorum biraz emiyo tam dalıcak atıyo ağzından uyanıyor tekrar