Oguuu26 Hadi gece postu olsun kızlar şuan ki evlilik hayatınız size gösterilse o ilk buluşmaya gidermiydiniz ? İlk ben cevaplayayım kesinlikle giderdiimmm bir kere bile keşke dedirtmedi canımın icii iyi ki..🤲🏻❤️
Adababy Oguuu26 bazen giderdim diyorum bazen gitmezdim.🤭 evliliğim güzel gidiyor çok şükür, karışanım danışanım yok ama bekarlığımında zamanı güzeldi her ikiside yeri ayrı güzel ya 🤭🥲
kubra00k Bu konuda yorum yapmak istemiyorum aslında. Eşimle alakası yok. Sadece evlilik güzel birşey değil. Bekarlığım güzeldi.. hatta çok güzeldi…
Oguuu26 kubra00k ya evet bekarlık güzeldi sorumluluğun kendine kadar ama kendi evim düzenim çok daha iyi geldi bana🌸
annelikyolculugumm Oguuu26 10 sene önce giderdim bebeleri büyütür şimdi keyif gezmeleri yapardık 🥲🥲 nasip kısmet bu yaşlarda ve yıllaraymış her daim hamd olsun ♥️
annelikyolculugumm Oguuu26 evet 2 sene olacak evleneli 34 olacağım, minnak bebem var 😁 kalabalık ailelerde büyüdük, kardeşleri olsun istiyorum yaş gidince zor gelecek gibi e bebeler olursa eş ile vakit geçirme konusu var bir de o anlamda 😅