gokcenmomys 2 ay 18 gün önce vajinal doğum yaptım. 4 gün önce regl olmaya başladım. Bu arada emziriyorum. Bana çok erken geldi sizce normal mi bu kadar erken regl olmak?
UrbanMom gokcenmomys ben sezaryen oldum o zamanlar cocuk emiyordu 40 cikti 1 hafta sonra oldum. Doktora sordum normal dedi. Kanamam devam ederken vücutta yumurtlama olmus yani bende ihtimal vermedim iyiki o ara ilişkim filan olmadi.
Mavinarsuyu gokcenmomys Normal. Kırkınızdan çıktıktan hemen sonrada olabilirdiniz. Çocuğunuz yaşına girdikten sonrada olabilirdiniz. Hepsi normal. ☺️
yaseminmetehanahmet gokcenmomys Bence 2 seneye kadar olmamak normalse 2 ay sonra olmakta gayet normaldir 😁
gmzshn İlk doğumda hemen oldum 2.de 8 ay olacak doğum yapalı daha olmadım doktor 1 seneye kdr normal dedi
12_04 Ben Mayıs ta doğum yaptım Ekim’de adet oldum bence normal süten dolayı olmasan adet doktora git