nihaltepe Kızlar 8 gün oldu bebeğim kakasını yapmadı çocuğunluk anne sütü arada mama veriyorum destekleme amaçlı 10 güne kadar normal diyorlar da karnı kocaman oldu bebeğimin gaz çıkarıyor ama hep ıkınıyor ne yapsam bilemiyorum aynı durumda olan var mı
koalaaa nihaltepe nihaltepe kulak çubuğuna zeytinyağı koy makatını uyar sonra ayaklar yukarı kaldır yapar. Kalıcı çözüm ararsın sonra tabi herzaman etkili olmaz
maviportakal_ nihaltepe mamasının içine biraz zeytinyağı koyuyordum ben yine de doktorunuza danışın 🌸
ayselnurselek Bizimde bir süre öyle oldu probiyotik kullandık ama işe yaramadı sonra başka bir probiyotik kullandık ondan sonra düzeldi 1 ay falan kullandık daha da yaşamadık kabızlık günlerce yapmıyordu iki kere fitil yapmak zorunda kaldık şimdi 11 aylık günde iki kez yapıyor
mstfayigit Sizde aynı durumu yaşadık ama biz sadece anne sütü ile besleniyoruz. Bebeğim hep yaprdı 1 ay sonra 1 hafta 10 çıkmaya başladı ama yaptıpında kakası normaldı . Başlarda çok tedirgin olduk tabi ağrıları sancılarıda olu şişliği fitil yaptım bende başta ertesi gün filan yaptı bu bir iki üç olunca artık fitil yapmadım alışkanlık yapar çünkü masaja geçtim sonra yapmaya başladı probiyotikte kullandık hiç bir işe yaramadı
sofyaninannesi Aynısını yaşıyoruz maalesef 1 aylık oldu ,hem emiyor hemde mama veriyoruz 5 gündür yapmıyordu Annem dayanamadı şırıngayla zeytinyağı sıktı biraz Bir kaç saat sonra yaptı kakasını,umarım tekrarlamaz 😭
milke nihaltepe 5.5 aydır kabızlık sorunu yaşayan bir anneyim bebeğim için tüm yöntemleri gaz damlaları probiyotik ve farklı mamaları denedim ve ulaştığım sonuçlar şunlar ! Zeytinyağı ince bağırsakts amilen bir şey mamaya koymanın hiçbir faydası yok ! Probiyotik olarak bir çok marka denedim en son enterogermina kullanmaya başladım 2 yaş üstü için uygun o nedenle ben bir damlayı 3 e bölerek veriyorum vekesinlikle faydalı ! Bir masaj yağı var gaz ve kabızlık için t… da satılıyor onunla gün içinde 5-6 kez dairesel masaj yapıp bisiklet hareketini yapıyorm ardından kulak çubuğu ile zeytinyağ ya da Berk gazelini ile popişini uyarıyorum 1-2 cm içeri girecek şekilde bunu da her alt açtığımda yapıyorum ki içeride makat çatlağı oluşmasın ve bunu yaptıktan sonra bacakları ittirdiğimde genellikle kaka yapıyor ama kaskatı bazen keçi pisliği gibi ! Bir çok mama denedim hatta hepsini bir dönem aptamil konformil çok iyi geldi ve kakası düzeldi ama hemen eski kabızlığa geri dönüş yaptı hipp golden goat evolvia sma hepsini denedim en sonunda bebelac Gold ile çözümekavuştuk bebekten bebeğe değişkenlik gösteriyor ! Eğer bebiş huzurluysa 10 gün yapmasında bir sorun yok am huzursuzsa 1 gün bile yapmasa üstünefülmek gerek en iyi gelen şey masaj ve sık sık ılık duş ! Bebeğimi 10. Gününden itibaren tuvalete götürmeyi dendim ıkınmaya başladığında uyku öncesi göğüsüme yaslayıp alaturka pozisyonuna tuttum ve şu açtım bu da kaka yapmasına aşırı yardımcı oldu ( prens Nın sayfasına bakabilirsin bunun için ) Biraz uzun oldu ama bu yolda çok yıprandım bir çok doktora eczaneye danıştım çok çözüm aradım en son deneyerek bunları tespit ettim umarım faydası olur Bir de bağırsak rahatsızlıklarının bir çoğu stres kaynaklı çok erken dönemde bile bebekler strese girebiliyor ailemi ziyarete gittiğimde bir anda kakası düzelen bebeğim eve döndüğümüzde kucağa alan kişi sayısı azaldığında ya da eşimle kırılıp strese girdiğimizde bir anda kötüleşiyor inanın sevgi ve şeyfat iyileştiriyor
dilektepeli nihaltepe masaj yağı ile karnını ovala saat yönünce sonra üzerine sıcak bir müslim örtü ört ovalamaya devam et ne kadar sıcak tutarsan karnını yapar yada mamasına 2-3 damla zeytinyağı koy 30 cc için 3 damla yeterli