Hanımlar,
Ateş ölçerken koltuk altı ve kulaktan ölçen braun marka ile iki çeşit ölçüm yapıyorum. Bölgesel olarak farklılık olabileceğini bilmiyorum ama ne kadar fark normal kabul edilir bilgisi olan var mı? Boğaz enfeksiyonu ile azı dişini aynı anda geçiriyordu. Koltuk altı 38 iken kulak içi 39.5 gösteriyordu. Antibiyotik kullandım bitti vücut ısısı normal cikiyorken baktım kulaklar kızarık acaba dış mi kulak ağrısı mi çekiyor dedim. Kulaktan ölçtüm 40 civarı çıktı. Vücut sıcak değil ama kulaklar kızarık ve huzursuz çocuk. Bu kadar fark çıkması koltuk altı ile normal mi bilemedim ben??