ones04 bizde öyleydik 3 yaşımıza girmeye birkaç ay kaldi
bizim bu durum 2 yaştan sonra yavaş yavaş azaldı hala tamamen geçmiş değil ama çok büyük ilerleme var. Biz bir yere gidemiyorduk annem kayınvalidem den başka. Gidince bir odaya onunla tikilir çıkamazdim asla odadan. Gitmezdik de genelde. Bu süreçte abimi.evkendirdik ben kara kara ne yapicm diye düşünürken Allah yardım etti kızım bizi şaşırttı sorunsuz atlattik onu bile.
Eve biri gelince de cildiriyodu bizimki ağlamaktan ,beni de bırakmıyordu hiç.
Çocuklu aileler geldikçe yavaş yavaş alışmaya başladı
Şimdi de çocuklu aile olunca giderken ağlama krizi yaşıyoruz. Büyüklere karşı hala çekingen pek gitmez
Bir bakıma da iyi böyle olması boş verin kötü düşünmeyin hemen yanı normal bence
Bazı çocuklar daha sıcak kanlı olurken bazıları bizimki gibi olabilir mizacı öyledir