Sonsuz18 bizde bu yıl aynıyız. Ablamız getiriyor sırayla ailecek hasta oluyoruz. Doktorumuz çok normal dedi. Kan tahlili verin ama bizim bağışıklık değerlerimiz iyi çıktı zira düşük olsaydı ekstra takviye önerirdim d vitamini yeterli deyip dozu yükseltti. 1 yıl içerisinde 12 defa hasta olmayı normal kabul ederiz dedi. Yani okula giden abla varsa kaçınılmaz son küçükler için. Allah dermansız dert vermesin diyoruz artık biz 🥲