bu postumda beni yanıtsız bırakmazsanız sevinirim. 2 bucuk yıllık evliyim 1 yıldır gebelik istiyoruz. İlk aylar akısına bıraktık ovülasyon falan takip etmedik baktık bi sorun var galiba güzel haber alamıyoruz dr gittim hersey normal cıktı ben de ultrason hormonlar kan degerlerim falan. Sonra da esim gitti sperm ileri hız 10 morfoloji 3 cıkmıs bu engelmis meger. Takviye kullandı saglıklı beslendk falan bdha test verdi subat basında hersey normale dönmüs. Bi de bana hsg baktıralm dedik cekildim o da temiz cıktı. Böyle süreci olup gebe kalanlar yazabilir mi hersey normal ama neden olmuyor anlamıyorum