Merhaba değerli anneler. İlk bebeğim. Bebeğim 40ından beri mamayla besliyorum bebeğim göğsümü düzgün almadı emmedi sarılık oldu mama ve mama ilerliyorduk sonrasında da sütüm azaldı ve bitti. Bebeğim 6.5 aylık Hipp kullanıyoruz 2 numaraya geçtik yeni. Geçen gün akşam öğünü olarak muz ve bebe bisküvisi vermiştim ek gıda 2.5 saat sonra da mızmızlanınca mama verdim 120 cc hiç zorlanmadı biberonu görünce isteklendi hatta aç olduğunu düşündüm ben de o yüzden ağlıyor dedim. Ana kucağına koydum mamadan sonra, 15 dk geçti ağız dolusu iki üç kez kustu kucağımıza aldık devam etti büyük ihtimal mide taşması yaşadı çok yedi ama kafam karışıyor bu ek gıdada benim. Bebeğime kaç cc mama vereceğim ek gıdadan sonra, dişten dolayı da mızmızız acıktığını filan da çözemiyorum kaç cc vereceğimi anlamıyorum kusunca da gözüm korktu acaba fazla mı veririm az mı gelir sürekli düşünüyorum. 1 numaradayken ek gıdadan önce 2 saatte bir acıkırsa verirsem 120 cc veriyordum 3-4-5 saatte bir acıkırsa 150 cc veriyordum düzene oturmuştu çok iyi gidiyorduk fakat ek gıda başladı başlayalı kafam karıştı emmediği için de cc ayarlamakta ve saat ayarlamakta çok zorlanıyorum. Siz neler yapıyorsunuz kaç saatte bir günde kaç cc ile besliyorsunuz ek gıdadan sonra ne zaman mama veriyorsunuz tekrar?