pdmrv 5.5 aylık oğluma alerji sebebiyle progamin as başlattı doktor ayni zamanda emmeye devam ediyor. Mamaya bağırsakların gelişimini düzenlemek amaciyla başladık. Ama içirmiyorum tadi kötü olduğu icin. İcmesi icin ne yapabilirim?
Hulik pdmrv bizde bugun alerjik oldugumuzu ogrendık ve aynı mamadan doktorumuz verdi denedim içmedi aktardan vanılya tozu aldım ve kasıgın ucuyla mamaya karıstırdım içmeye basladı azda olsa tadını degıstırdı deneyebılırsınız
pdmrv doktorumuzda vanilya şurubu dedi ama alkolle yapılıyormuş ondan almak istemedim az önce pekmezi denedim icmedi ne kadar koyuyorsunuz pekmezi? Vanilya tozu bizim keklerde kullandigimizdan farkli degil mi bi zarari olmaz
Mervea pdmrv 120 cc mamaya 1 çay kaşığı kadar koyardım birde vanilyayı mama kutusunun içine atıp öyle bekletebilirsin oda kolusunu biraz alıyor