zeyneppyagmur Merhabalar 9 aylık bebeğim desteksiz oturamyor ve dik tuttugumda basmıyor böyle olanlar var mı sonrası dyzelir mi doktor sartmi acaba
benencokanneolmayisevdim zeyneppyagmur bilmiyorum tıbbi kısmını ama bir tanıdıgımın çocugu da basmıyordu zıp zıp aldı bebegine çocuk bir iki zıplarken ayaklarına güç geldi. Oturmasına bir şey diyemiyorum bilenler yazar belki
banumeral23 zeyneppyagmur bence bir uzmandan yardım almalısınız 9 ay için oturmaması vs bir danışın bence he doktor bir problem yok derse evde alternatif yollara başvurup alıştırmaya çalışırsınız
ogretmenanne2024 zeyneppyagmur aynı benim kızım da böyleydi sanırım 11 aya yakın desteksiz oturmaya başladı. 17 aylıkken de yürüdü
gulefsan1 zeyneppyagmur ben instagramda baya çocuk doktoru takip ediyorum. 9 aylık desteksiz oturamıyorsa Dr kontrolü şart diyolar. İlla bi sorun vardır demiyorlar ama doktor kontrolü öneriyorlar. Belki fikir olur.
Alpimkalbimm zeyneppyagmur sorun illa ki yoktur ama bence doktor görse iyi olur ben rahat edemezdim her ay sorardım en son 7.5 8 aylıkken oturdu.