Ateşi çok da yüksek değil bence panik yapma duş aldır duşla düşüyorsa ilaç bile vermene gerek yok duş aldırdıktan 10 15 dk sonra çıkıyorsa oda ısısını düşürüp ilaç verebilirsin çok başıma geldi hastanede çocua ceza çektiriyorlar saçma sapan buz gibi suyu deydirip kan alıp çok canlarını yakıyorlar tecrübeli anne olmak sana tavsiyem 39.5 gelene kadar hastaneye başvurma