sekizaralik sizi çok çok iyi anlıyorum, hassas olmanızı da anlıyorum, ama emin olun size de çok iyi gelecek. Kızım 2 ay önce başladı kreşe ( 9 aylıktı ) ve ben ilk 2 hafta her sabah ve gün içinde ağladım ( evden çalıştığım için kreşe gerek kalmamıştı) sonra ofise donmem gerekti ve mecburen bıraktım, ve bana o kadar iyi gelmeye başladı ki daha verimli calismaya başladım. Ve şimdi kızım bırakınca ağlamıyor, aldığımda da ağlamıyor artik. Çok mutlu ve evde olduğumuz zaman çok sıkılıyor, o yüzden bebeğinizin de dış dünyayla tanışmasına izin verin 🙌🏼