yasek nihalcetinn 2 saati geçemecek şekilde veriyordum , her emzirmede mutlaka saate bakıyordum ama şimdi büyüdü tospa 7 aylık oldu öyle bir anlıyorum ki acıktığını 🤣
yasek nihalcetinn red etme olayı ilk zamanlarda verilince oluyor (çok şükür bende olmadı ) meme ile emzik farklı olduğu için işine hangisi gelirse onu seçiyor , aslında biraz da meme ucunun boyutuyla alakalı
tazeanne1301 nihalcetinn çok şükür yaşamadık evet ama zor tuttu benim beneğim inşallah tutar size alıştıysa istemeyebilir belki