Adababy acılı, 20 günde toparlarsınız. Ben karın gerdirme yaptırmadım, sadece yağ aldırdım, liposuction yaptırdım yani. Arkadaşımla birer gün arayla ameliyat olduk. Onun hamilelikte derisi çatlamış ve karın kası yırtılmış, diyastaz olmuş. Karın kası dikildi, yağ alındı, karın bölgesinden sarkmış yırtılmış derileri aldı, bir de göğüs küçültme yaptırdı. Doktor 7 kg doku çıkardı. Onun iyileşme süreci biraz uzun sürdü. Ben de sadece meme toparlama, göbek liposuction olduğu için daha hızı toparladım. Karın bölgesinde kesik yoktu, sadece iki tane delikle yağ işini halletmişti. Benden 3 kg doku aldılar.