suheyla92 Azaltarak kesmeye basladim 210dan 180e ordan 150ye indim yavas yavas azalticam ayni zamanda seyreltiyorum da (mamayi daha az koyuyorum). Bu sekilde surec yasayan varsa tecrubelerinizi paylasir mısınız ya da birden bire kesenler varsa neler yasadi yazarsaniz bana da yol gosterir belki 💕
dnzzynpmom suheyla92 vallahi biz mama değilde normal süt içiyordu bisküvi ile onuda sağolsun büyükler alıştırdi birden kestim geçen ay şuan tam 24 aylık yani uyanınca aradı ağladı ama yapacak birşey yok su verdim tekrar uyutmaya çalıştım ilk üç gün baya zor oldu uykusu açıldı bazen dalmadi tekrar vs ama sonuc biz kazandık içmiyor artık ve uykusu düzene girdi süt içerken en az iki kere kalkıyordu bazen 6.7 yi buluyordu iştah sorunu zaten vardı süt tokluk yaptığı için şuan uykusu düzene girdi iştahı arttı maşallah diyeyim bide yaşı geldi artık bebek gibi her saat acıkmaz
Sm1355 suheyla92 25 aylıkken birden kestim. Sadece gece içiyorduk artık. Sordu bitmiş annecim dedim ertesi gece yine sordu artık içmeyelim dedim. Biraz mızıkladı ama uyudu. 3 gece sormadı bir daha
yohh_yavv suheyla92 12 aylıktı bi anda gece beslenmesini kestim kalktığında su veriyordum çok aramadı küçüktü diye sanırım 1-2 günde alışmıştı
suheyla92 dnzzynpmom tam 3 kez kalkıyor yoruldum artik. 23 2 ve 5te uyanıyor. Son mamayi 120 ml 3 olcege düşürdüm iki uc gun de böyle gidiyim sonra tamamen kesicem
suheyla92 Sm1355 benmki miziklamiyor son ses cigliklar atiyor. Simdi bile az veriyorum ya o bitince ciglik atiyor bitti baska kalmadi diyorum saakinlestirmeye calsiiyorum o yizden birden kesmek bana korkitucu geldi
emosss__ 2 yaşında oğlum gece vermiyorum ama gündüz mama alıyor devamlı yemek yemiyor kesmem için bir fikri olan varsa söylerse çok sevinirim
kbrayksel Benimki 15 aylıkken kendi gece emmesini kesti. Gündüz de 1 kere falan emiyordu, bir kaç kere çok kötü ısırdı bende tamam bitti meme dedim, döndü arkasını gitti daha da istemedi 😂
yohh_yavv suheyla92 tabi ki bana doktorumuz kesin demişti bende daha küçük acıkır diye korkuyordum acıkmaz merak etme huy haline gelmiş bi şey karın tokluğuma içmiyorlar dedi gerçekten de öyleymiş iyi ki o zamn kesmişim büyüdükçe akılları eriyor kesmem çok daha zor olurdu
emosss__ suheyla92 ay keşke bende ilk ek gıdayı bıraktığında kesseydim şuan nasıl yapacam kara kara düşünmezdim 😂
suheyla92 yohh_yavv bizde soyle bi durum da var cok istahsiz oldugu donemlerde bile mamadan aldigi kaloriden dolayı hic kilo kaybetmedi mesela. O yuzden de hep öteledim biraktirmayi :(