Hiçbir şey olmaz siz içinizi ferah tutun. Hatta değişiklik size de iyi gelmiştir. Önemli olan çok kalabalık yerlere girmemek, hastalıklar fazla biliyorsunuz. Ona dikkat ederseniz hiçbir şey olmaz. Bizde kaç kere çıktık o süreçte bi şey olmadı çok şükür