Kızlar oğlum 9 ay 6 günlük. Aşı olmadı. Dün akşam 3 kere üst üste kustu 2 tanesi fışkırır tarzda olduğu için hastaneye gittik röntgen çekildi gaz sıkışması dediler. İğne yaptılar kussun diye lavman yaptılar gönderdiler. Bugün oğlum sabah kalktığımda burnu akıyordu ama fışır fışır. Ateş yok öksürük genzi aktığı için var krup gibi değil. Balgamlı öksürmüyor. Sadece her beslenme sonrası emzik alırsa öğürüyor kusuyor. Yarın kendi doktorumuza götüreceğim. Öneriniz var mı? Serum suyu burun yıkama hava yapıyorum İçim parçalanıyor her seferinde çok ağlıyor