40 günlük bebem uyumuyo arkadaşlar. 2 gecedir akşam 9da uyanıp sabah 9 da anca uykuya dalıyor. O da en fazla 3 saat uyuyor. Atak dönemindeyiz sanırım, bir de üstüne reflüsü ve gazı da var. Kucakta kısa kısa uykulara dalıyor 10 15 dklık ama bu sefer de ben uyuya kalırım diye korkuyorum😒 ne zaman geçicek bu atak dönemi