eymeedba Bnm bebeğim 9+10 günlük henüz emeklemedi geri geri gidiyor bir aydır ama ileri gitmiyor kollarından tutunca gitmeyi ve ayakta durmayı çok seviyor. İleri emeklemediği için çok üzülüyorum sizce ne yapmalıyım
beybitolat eymeedba emeklemek bir gelişim aşaması değildir emeklemeyebilir. Tam 8 aylık emekledi benimki
gg3848 eymeedba emekleme gelişim basamağı değil bunun için üzülmenize hiç gerek yok emeklemeden de yürüyebilir
bsrz Benim kızım da aynı şekilde hiç emeklemedi diz üstü ilk böyle geri geri gitti sonra kendi oturmayı öğrendi sonrada popo üstü emekledi en son yürümeye başladı
nurdann1 eymeedba emeklemeden yürüdük 2 yaşına doğru kendini kaldırmayı öğrendi. Çok özendim emeklesin diye ama emeklemedi🥲 bazı çocuklarda emeklemiyor napalım😔
myavocado eymeedba üzülecek bir şey yok, emeklemeden yürüyen bebiş çok. Emekleme gelişim için gerekli görülen bir basamak değilmiş. Dönüyor, desteksiz oturabiliyorsa dert etmenize gerek yok.
cnhavva eymeedba kızım 10 ay 6 gunluk emeklemek istemiyo dediğin gibi onune bisey koysam gel diyo kendisi gitmiyo yada geri geri gidiyo yürümeyi geliştiriyo ama belki kısa süreli emekleyip direk yürümeye geçer diye düşünüyoruz ne zaman isterse o zaman yapsın ben sıkıntı yapamıyorum hiç
ogretmenkusu lisansli_Mom49 herhangi bit egzersiz yaptırdınız mı. Benimki de 6 olacak kollarının üzerine kalkıyor ama kendini öyle çekemiyor 😂 kolları yere koyunca da popo ayrı havaya kalkıyor solucan gibi resmen🤭 ilerlemeye çalışıyor milim gidiyor uzanamayınca da sinirleniyor nasıl desteklemem lazım bilemedim
eymeedba ogretmenkusu yapıyorum elimden geleni yüz üstü koyunca kolları bacaklarını kaldırıyor sanki uçuyor ☺️ ellerinden tutunca kendini çekiyor tek başına yapamıyor onun dişinda desteksiz oturuyor oyuncaklarına uzanıyor
barlas077 Benim oğlum 6 aylıkken poposunu ve kolunu kaldırdı. Geri geriye gidiyor ama ileri gidemiyor şuan :)
eymeedba 2bebelianne__ çok şükür emekledi iki hafta olduk ama yürümeyi daha çok seviyor yürüteç ve yürüme arkadaşı aldık bakalım