Dilara1212 şurada bekleyeyim bende 155 boy 60 kiloyum . Bekarken 40 kilo olan ben iki doğum sonrası 60 ta kaldım. Çok sıkarsam 58 i görüyorum ama asla aşağı inemiyorum. Bekarken kilo almak için yediğim macunların, bıldırcın yumurtalarının haddi yoktu şimdi nasıl bu kiloya çıktım bilmiyorum. Hamileliklerimide 5 kilo ile tamamladım 55 ten yukarı cıkmamistim şu 1 senedir 60 ı gördüm ve veremiyorum yaşımda 37 . Çalısiyorumda sürekli hareket halindeyim günde 20 bin adım atıyorum ama yok yok 55 e insem yetecek