2 bucuk yaşını geçti kızım hala parmak uçlarında yürüyor. Malesef hoppala yürüteç kullandık buna bağlı olduğunu düşünüyorum (sonradan öğrendim zararlı olduğunu) çevremde geçer şu da bu da öyleydi dendi hep ama hala geçmedi herhangi bir tedavisi bilmediğim bir sebebi var mı doktora götürmeli miyim sizce yoksa gerçekten geçer mi 😟