Bir haftalıkken ailem ziyarete geldi gittiklerinden birkaç gün sonra bebeğim hastalandı şimdi 17 günlük bebeğim yaşlı amcalar gibi balgamlı öksürüyor burnu tıkanıyor ıkınırken/emerken/öksürürken morarıyor, çok hızlı nefes alıp verdiği için karnının üstü hızlı hızlı inip kalkıyor. 3 tane doktora gittim üşüttü sandım ama doktor birinden bulaşmış evde serum fizyolojik ile burun temizleyin emzirin ateş olmadıkça sıkıntı yok dedi. Çok sık başa gelen bi durum mu normal mi ilk defa anne oldum diye ben mi abartıyorum bilmiyorum içim parçalanıyor öyle köhüm köhüm öksürmek için çok küçük geliyor bana, kıyamadığımdan sürekli ağlıyorum ona bakıp.. Sizin başınıza bu kadar küçükken böyle hastalık geldi mi neler yaptınız?