Ben Osman Gönülal hocanın ‘Bebeklerde emzirme sıklığı ne kadar olmalı’ videosuna göre emzirmiştim. Zaten ilk zamanlar emzirirken göğüs uçlarım çok acıyordu, bir de habire çiş kaka yapıyor gaz sancısı çekiyor. Her ağladığında emzirmek istemedim, gerçekten acıktığını hissettiğimde ya da rutin aralık saatine göre emzirdim. Gayet de güzel büyüyor oğlum şuan 4,5 aylık. Siz kendi içgüdünüze güvenin, başkalarının dediğini boşverin bence