busra5734 Ben üç saatte bir uyandıramıyorum, süre uzadıkça da ben stres yapıyorum Siz kaç saatte bir emzirebiliyorusnuz bir aylık dönemde
ayseacar64 busra5734 46 günlüğüz saat başı emmek istiyor çişli bezi günde 4-5’i geçiyor ama doymuyor diye korkuyorum bende içgüdüsel olarak 3 saatte bir normal ama uyanmasa bile uyurken de emzirebilirsin hafif uykusunu açıp
Minikbirprenses busra5734 sürekli ağlıyordu zaten uyumadigk zaman hep memedeydi uyuyorsa uyandirmadim
alparslanmomms Üç saati geçirmemeye çalışın . Ayak altlarına hafifçe vurun parmaklarınızla uyandırmak için
Minikbirprenses ayseacar64 anne kokusu istedikleri içinde meme istiyorlar kilosu iyiydi endişe etmeyin bende sizin gibiydim kendimi yıprattı m bosyere o zamanların tadini cikaramadim
busra5734 ayseacar64 uyanmadan tövbe billah ağzını açmıyor kitliyor İlla ağlatıp uyandırmam gerekiyor
busra5734 Minikbirprenses kilosu şuan iyi bende hiç tadını çıkaramıyorum stresten çok üzülüyorum ama sorumluluk çok fazla :/
forumgurmesi 1 ay kontrolünde gereken kiloyu almışsa uyandırılmaya gerek yoktur. Gündüzleri her istediğinde emzirmelisiniz zaten saatli değil.