babysuzkesen Arkadaşlar merhaba. Yarın akşam iftara misafirim var. Bugün 1 kilo yaprak sarıp kuru dolma dolduracağım. Yarın için yarısını pişireceğim. Çarşamba günü de misafirim olacak. Dolapta pişmeden bekletsem iki gün tadında bir değişiklik olur mu?
glnrk babysuzkesen hiçbir şey olmaz benim annemde yapar 2 günde. Sadece belki içindeki çiğ soğan dolabı kokutur
MayaliHamur babysuzkesen ben yapıyorum hiç bir sorun olmuyor aksine dinlenince tadı daha güzel oluyor
asyamz İçini ben çiğdem yaparım hep bir kaç gün beklicekse sadece soğanını yağda kavurup yine atnı diğerlerini ekleyip çiğdem yapıyorum bişey olmuyor
babysuzkesen asyamz içini kavurarak yapıyorum ben zaten o yüzden soğanda pişmiş oluyor ya buzluğa atmayı istemiyorum buzlukta sevmiyorum buzluk kokusu geliyor gibi geliyor