Ebru_ela_sude25 Iyi aksamlar arkadaşlar..2 aylık kizim var.4 gündür surekli bagira bâgira agliyo.evde kucağıma alarak dolasiyom.memeyide zor tutturuyom.sakinkesmese emmiyo..nie bole oldu duzelir mi atak dedigimiz sey bu mu oluyo😭😭
Rbia Ebru_ela_sude25 gazda olabilir.karnına kramp giriyodur. Gaz masajı yapın bezi ütüyle yada fön makinesiyle ısıtıp karnına koyabilirsin. Rahatlatıyor baya