Sblatc Benimki de 3 yaşında Ben de 2 hafta sonra götüreceğim özelde buldum bir tane bana dediği şey şuydu Ben geleceğim göreceğim Bebeği ne yiyor Neyi yemiyor bir liste yapacağım ödevler vereceğim çocuğunuzun durumuna bağlı dedi yani bir kere görsem bile çocuğunuzu ben size anlatacağım telefonda iletişimde kalacağız ama gelmeyeceğim dedi sadece bir kere para alacağım dedi şimdi deneyeceğim ben de vallahi yapacak bir şey yok çocuk yemiyor yemediği için de bir yerlerden kısıp mutlaka böyle bir şeyden terapi almamız gerekiyor çünkü rahatsızlandı geçen kakasını falan yapamadı doğru düzgün beslenemediği için çok şeyler yaşadık o yüzden paraya kıyacağım bulacağım buluşturacağım yani başka çare yok maalesef devlette böyle bir imkan yok