efeannesiii benim hem oturma grubum hem salon grubum arkadan açılanlardan. Şöyle söyleyim ya açılmayan ya da eski usül olanlardan tercih etsem olurmuş. Kötü değil ama tek kişi yatabilir sadece. Ve ortası hafif bombeli gibi oluyor sağa sola meyilli yatılıyor 😐 ya ortada yüksek yatacaksın ya da bir tarafa daha eğimli. Şikayetçi değilim ama bunları alırken ön göremiyor insan. Bence çok dert etme ☺️ olmuşla ölmüşe çare yok. Zevksiz biri değilsiniz. Belki acele karar vermişsinizdir. Ya da hızlı seçme baskısı olabilir sizi etkileyen. Ben bu gibi durumlarda ne yapayım o anın doğrusu oydu diyip kendimi rahatlatırım 🙂 oturma odamı bembeyaz döşemiş olmam gibi 😅 çevrem tarafından çok zorbalandım. Ama almasaydım da içimde kalacaktı başka hiçbir modeli beğenmedim sadece krem olanı beğendim ve aldım. Şimdi üzerine örtü örttük😅