Oğlum 15 ayının içinde son 1 haftadır huyu değişti normalde de çok hareketli bir çocuk ama her şeye ağlıyor istediği olmayınca kendini yerlere atıyor başka şeyle oyalamaya çalışıyorum zor unutuyor asla ikna olmuyor ne yapacağımı bilmiyorum istediğini verince ağlamayı bırakıyor ama böyle de alışsın istemiyorum bir tek biz mi böyleyiz ya yoksa bu ayda normal mi fikir olan var mı hep böyle mi devam edecek