300715 Benim oğlumda her ay aynı tarihte hasta oluyor anlamıyorum artık neden böyle oluyor 2 ay önce aşıdan sonra havale geçirdi ve sonrasında ateşi düşmüyordu yine hastaneye götürünce enfeksiyon dendi her ay özellikle enfeksiyon deniliyor yani anladığım kadarıyla boğaz hafif kızarık olsa bile direk enfeksiyon denip antibiyotik veriyorlar evde bişeyler uygulamak istiyorum ama ne yapacağımı da tam bilmiyorum 20 aylık bu arada