KendiEvimdeDeplasmandayim Tubay- yapılıyor benim sporlarım yarım numara kadar küçük gelmişti kalıp attırdım genişledi ama yine de biraz sıkıyordu. Birde biraz genişlediği için çatlamalar olmuştu maalesef
KendiEvimdeDeplasmandayim Tubay- yarısı deri yarısı kumaş gibi. Deri olan kısımlarda arka taraf biraz yıpranmıştı