Emmiyorsa dünyanın sonu değil,tabi ki de çabalamanı öneririm ama emmiyorsa da yapacak bişey yok. Bende aynı durumu yaşadım şuan bebişim 1.5 aylık ve mama tüketiyor genelde,tabiki sütümü de sağıyorum onun için günde ortalama 60 cc içiyor,kilo alımı da gayet iyi çok şükür,anne mutluysa bebek de mutlu,lütfen kendinizi strese sokmayın 🌸