1 yas tamda dediğim gibi sadece anne sütü ile besleniyor. Sıfır ek gıda desem yeridir. Ne kadar doyabilir ne kadar vitamin alabilir beslenebilir aklım almıyor yardıma ihtiyacım var. Memeden ayırmak istiyorum sırf bu yüzden. Benide aşırı bunaltıyor kimseye gitmiyor sürekli kucagımda meme emmek istiyor. İnanın hiçbir iş güç yapamıyorum oyalanmıyor sürekli paçalarıma tutunuyor meme emmek istiyor. Bir çocuk hiçmi oyalanmaz ama oyalanmıyor oturma odasından çıktıgım an ağlar yani peşimden nasıl düzelecek bilmiyorum. Tek çözüm şuan memeden ayırmak oldugunu düşünüyorum ama çevremdekilsr çocuk daha beter olur çok hasta olur daha küçük ayırma gibisinden vicdanımı elliyor bende bi boşlukta gibiyim resmen. Kaç gündür gece de uyumuyor emiyor ağlıyot sallıyorum ağlıyor mahvetti beni. Bir yol gösterin akıl verin