Selamlar hanımlar🌸kızım 6.5 aylık olacak doğduğundan beri emzirme ile ilgili hep bi sorun yaşadık. yeni doğduğunda memeyi tutamadı ucu yoktu 1 hafta sağıp verdim sütümde vardı baya mastit oluyordum az kalsın. 1 hafta sonunda silikon uçla emzirdim 4.aya kadar bu şekilde emdi tam 4.aya bastığında tuttu memeyi bu seferde meme reddi başladı 4.ay atak zamanından beri de devam ediyor 4.ayda 400 5.ayda 200 gr aldı kilo sürekli çabalıyorum anne sütü alsın diye son 2 aydır savaşarak emiyor resmen memede ağlıyor 3 4 dk emip bırakıyor emzirme pozisyonuna daha gelmeden ağlamaya başlıyor farklı pozisyonlar da denedim çok kısa emip bırakıyor uyanınca emiyor kısa uyuyana kadar deniyorum sürekli asla almıyor gece 2 3 kez emiyor gündüz emmiyor yani tüm günüm emzirmye çalışmakla geçiyor artık çok yoruldum sırf bu yüzden dışarı çıkmak istemiyorum psikolojim bozuldu iyice mamaya karşı değilim ama ilk aylar emmediği için emzirmeyi çok istiyordum emmeye başladı bu durumları yaşıyoruz şimdi de günlük çişli bez sayısı 4 oluyor dolu olarak genelde. bu meme reddi ne zaman bitecek kızlar tamamen aç kalmıyor ama mama ile desteklemek istiyorum artık sütüm azalsın istemiyorum hangi öğünde vermeliyim mama emzirme sonrası mı vereyim yoksa sadece gece uykusuna geçerken mi vermeliyim ve bu meme reddine çözüm bulan benim gibi olan var mı?