ftmkzly normal doğum mu sezaryen mi?
Mama ve biberon aldırın elinizde yoksa. Şekeri düşer, bilirubin yükselir, sarılık olur. Mama vermeniz kötü bir şey değil, kimse size yetersizlik muamelesi yapmasına izin vermeyin. Vücut doğumdan dolayı stres altında, kortizol hormonu yüksek olduğu için şimdi süt üretmeyebilir. Saat başı 30 cc yapıp vermeniz gerekir, içtiği kadar verin.