orkide2 elele kullanıyorum ve çok memnunum, ebeveyn kontrolü olması ekstra rahatlık parka bahçeye rahatlıkla çıkabiliyoruz. Biraz büyüyünce ebeveyn kontrolünü sökerim oturarak kullanır, birazdaha büyüyünce onuda alırım normal scooter olarak kullanır. Çok uzun ömürlü kısacası tavsiye ederim