Kızlar bebeğim 2 yaş fındık alerjisi çıktı deride 4mm çıktı daha önce hiç sadece fındık vermemiştim ama fındık içeren biskiviler falan yemişti bişey olmamıştı bir ara Nutella verdim çok az dudağı şişmeye başladı bir anda yüzü kızardı acile götürdük iğne yaptılar alerji bölümüne gidince testlerde bütün kuruyemişler içinde sadece Fındık çıktı diğerlerine ve ya kakou ya yok . Geçer mi acaba her şeyin içinde fındık var ve ciddi diyetteyiz şok iğnesi verdiler bide yanımızda taşıyoruz 🥹