avkatanne Oğlum 13 aylık. Pipetli suluk beceremedi, avent alıştırma bardağının ucunu kopardı dişiyle hem de uç plastiği küf oldu gibi geldi hijyenik olmadı. Bardakla da üstü sırılsıklam oluyor yapamıyor. Lansinoh biberonla içiyor ne yapabilirim acaba
ShutUp avkatanne Bende öğretmeye çalıştım ama olmuyor bardakla da dediğiniz gibi üstü ıslanıyor, ısırmaya çalışıyor vs bende bıraktım yani zamanla bizlerden göre göre öğrenir diye düşünüyorum.
Kartanesi26_ avkatanne benim kızımda yeni bir yaş oldu yeni öğrendi önce bardağ suyu koydum tekli pipetle alıştırma yaptırdım 5-6 kez sonra pipetli suluğunu verdim bir iki beveremedi ağladı sonra keşfetti aslında çekiyor artık onunla içiyor