denizduruyaz Hanımlar 5 aylık bebeğim ağzında bugün fark ettim bişey çıkmış iç yanağında doktor kist takıp edin dedi başına gelen var mı ya çok canım sıkıldı ellerı sürekli ağzında acaba kendı yapmıs olabilirmi
denizduruyaz gmzshn yumuşak için de kan toplamış gibi doktor fotoğraf attım takip edin kist gibi görünüyor geçmezse cerrah gösterrsn yazmış
denizduruyaz gmzshn ama ellerı sureklı agznda acaba kendı yapmış olabilir mi bilemedim çok canım sıkıldı
gmzshn denizduruyaz dişi olsa ısırdı derdik büyük kızımda oluyor çünkü kendi ısırıyor geçiyor ama bence beklemeyin öyle dediyse gidin gösterin hemen
denizduruyaz gmzshn diş kisti oluyormuş erüpsiyon dedi dr o çıktıktan genel de 1 hafta sonra diş çıkıyormuş o yüzden biraz takip et dedı ama korktum bende evet dedığınız gibi elle yapınca böyle olmuyormuş teşekkür ederim cevabnz için 🙏🏻