duymah Dün doğum yaptım bebeğin kafası çıkmadı çok zorlandm en son Doktor makatın yarısını kesmiş öyle çıktı ve ordada basur gibi. Bişey var çok acıyor acayip şiş bu durumu yaşayan varmı çevresinde tanıdığım bende sadece vajina kesigi var demişti?
Derinmom26 duymah makat değildir makata doğru olan ince kısım var ya perine bölgesi belki makata yakın kesi olmuştur. Dikişten sonra aşırı ödem oluyor o yüzden makat diye hissediyorsunuzdur. Soğuk uygulama yaptırmıştı bana doktorum yoksa daha çok şişer demişti. Buz küpüne lateks eldiven takıyordum dikisimin üzerine koyuyordum sonra eldiveni çıkarıp atiyordum
gizemadymn duymah makat kesiği yaşamadım ama vajinal doğumdan sonra dikişim vardı ve şişmişti çok fazla,soğuk uygulama yapmamı önerdiler bayağı iyi geldi sizde deneyin tuvaletten uzun kalmayın çok ıkınmayın,kabız olmamak için lifli beslenin….
ahsenim12 duymah bende öyle sanmıştım doğumdan sonra çok kötüydü ıkınmaktan oluyor diye düşünüyorum ben