[bilinmeyen] sen yine iyisin , ben 48 ile hamile kaldım 80 ile Doğuma gittim yani 32 kilo canım . Doğumdan sonra 5 kg gitti .şimdiye kadar toplamda 17 kilo verdim . Diyet soruna gelince bence diyet yapma çünki ciddi anlamda sütü etkiliyor bizzat ben yaşadım sonra vazgeçtim .( çocuğum daha önemli ) sadece dengeli ve düzenli beslen . Fındık fıstık vs . Yumurta süt . Yani gebelikteyim gibi dikkat et yemene süt için . Sadece abartmadan ye zaten kendiliğinden gidiyor ki zaten daha lohusasın cok yenisin . Biz 5 aylık olduk ve ben daha diyet düşünmüyorum . İnşallah basına gelmez ama diyet yaptım sütümün rengi bile değişti hemen bıraktım .sadece düzenli dengeli beslen 🌷🌷🌷